dilluns, 13 de setembre del 2010

Recompte de baixes :P

L'agost va ser un mes complicat per les plantes! Cada cop veig més clar que cal anar movent les plantes per ajudar-les a resistir l'excés de sol i calor de l'estiu a Barcelona. Vaig haver de tapar una paret de l'hivernacle amb paper de diari, i va anar prou bé. Solucions econòmiques, la meva especialitat!

Les tomaqueres han fet la seva feina, però he tingut poca collita. Els raf estaven boníssims en particular. Per l'any vinent, m'han recomanat posar-hi guano per donar-hi una empenteta. Vaig provar de fer créixer una tomaquera a l'hort vertical, però hi donava massa sol. L'única que hi ha sobreviscut és l'alfàbrega, que hi viu d'allò més feliç. No havia menjat mai tant de pesto! N'estic molt contenta, perquè en ser dins de casa tampoc no ha agafat orugues, i té molt bon aspecte.
Els raves estan a punt de ser recollits, han trigat més del que em pensava, però ja treuen el cap de la terra.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada