dimecres, 10 de novembre del 2010

Sense càmera, però amb pesto per donar i vendre!

Malgrat la manca d'evidències, l'alfàbrega segueix donant guerra a l'hort vertical. Els dos tipus que tinc han agafat molt bé, i continuen sense parar de créixer a mitjans de novembre. N'estic molt satisfeta, doncs és una planta que faig servir molt sovint i és difícil de conservar - ni seca, ni congelada, ni res de res. L'orientació de la finestra (sud), limita molt les plantes que hi puc tenir. He provat amb tomaqueres, julivert, coriandre, faves, i res de res. Se'm cremaven totes a l'estiu.

Fora al balcó, la tomaquera raf continua tirant flors després d'una parada a finals d'estiu, i ja té algun tomàquet petit. La tomaquera "normal" es va assecar fa temps, però aquesta sembla que donarà guerra una bona temporada. Haurem de fer una mica de recerca, per si val la pena entrar-la en algun moment.

El problema més greu que estic tenint és amb l'adob. No vull fer-ne servir de químic, i el resultat és que els fruits que em donen les plantes són molt petitons (els raves, els tomàquets). Aquesta temporada, però, estic fent els deures i preparant compost amb les restes de fruita i verdures, a veure com va.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada