dissabte, 22 de maig del 2010

Dubtes existencials sobre nutrients i programacions...

Tercera setmana amb el meu hort vertical muntat. Continuo sense tenir èxit amb els enciams :P, he decidit fer una prova a l'exterior, n'he plantat a una zona d'ombra i a una de sol. La resta de plantes han sobreviscut, però no semblen créixer amb gaire ganes.

He deixat un missatge al bloc de windowfarms a veure si algú em pot donar algun consell, però crec que deu ser un problema de:
  1. Manca de nutrients;
  2. Freqüència de rec mal ajustada;
  3. Manca d'aire o mala localització en general.
Aquesta setmana, miraré d'ajustar els recs, a veure si és cosa del canvi de temps...

1 comentari:

  1. Bienvenida al maravilloso mundo de las dudas existenciales!!! A ver si te puedo ayudar...
    1- Falta de nutrientes: mas vale que le falte a que le sobre. En los frascos indica aprox la cantidad por litro, intenta ir siempre en los mínimos.
    2-Frecuencia de riego: Aquí es donde yo me he cargado alguna bomba de agua. Yo tengo 45 minutos por cada 2 horas. Empezando a las 7:00 am y acabando alas 24:00 pm. Y durante la noche media hora sólo funcionando.
    3-Ventilación: Creo que es fundamental porque si no los amigos "honguitos" aparacen por todos los sitios. Pero al estar separadas quiza no hace falta tanta ventilación como con los tomates o pimientos.

    Espero que te sirva de ayuda la información.

    ResponElimina