dilluns, 3 de maig del 2010

Quant costa tenir un mini-hort a la finestra?

Fa temps que segueixo el moviment dels horts urbans, trobo que és una idea boníssima... però massa cara. A quin preu et surt un enciam o un tomàquet si et gastes 200 euros en materials? Quina inversió perds en marxar fora uns dies i no poder tenir cura de les plantes?

De moment, jo he gastat (apart de les llavors, que no ho he anat marcant):
  • 15 euros d'una bomba d'aquari de 0.016Mpa i 2L/min;
  • 2,95 euros en pintura blanca de spray;
  • 0,93 cèntims en tubs de plàstic;
  • 0,30 cèntims en brides de plàstic;
  • 12,50 euros en 1 litre d'aliment per plantes de cultiu hidropònic;
  • ??? en substrat neutre (pedretes símil volcànic);
  • 0 euros en ampolles de plàstic que m'ha donat un company de pis;
  • 0 euros en un gerro gran/paraigüer que vaig recollir del carrer;
  • 0 euros en una canya d'hort que em va regalar un amic.
Tot plegat, no és pas una gran inversió, i algunes coses duren molt de temps, com l'aliment per plantes, que em dóna per moltes setmanes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada